Häntextra

Ska försöka börja blogga nu igen. Lite tråkigt att jag inte kan kolla statistiken och har inte kunnat det sen innan jag slutade blogga, så har precis skickat ett arg mejl till supporten.... Vad har hänt sen sist då? På tävlingen den 2 september vägra Lotta ut sig i LB. Klassen före gick hon hur bra som helst och kom på en 4:e placering (var 5 placerade) och i LB bara stannade hon. Kan inte hitta någon direkt anledning heller. Jenny vann LC:n och kom 3:a i LB:n. Rainbow rev första i omhoppningen pga av för snäv sväng (?) och om dom inte rivit det hindret skulle dom vunnit med 6 sexunder snabbare än 2:an!!!! DET är bra!
 
I veckan har vi kört in halm, 1450 balar blev det i år.
 
I dag var vi en sväng och handlade + va på väla. Köpte sånt självhäftande bling till att smycka hästutrustningen, en donuts och en "stensnodd" till dounatsen. Ska fixa bild på det + på det jag hittils blingat :)
 
I morgon ska Jenny tävla Rainbow i en regional LB i Åstorp. På söndag ska hon tävla Rainbow LC +5 och Lotta LC och LC +5.
 
Nu ska jag kolla TV och ta bilder + lägga upp dom på blinget :) Vi hörs (inom kort)
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback