Vecka 22

Den här veckan är sista riktiga skolveckan. Helt sjukt att jag går ut grundskolan om 7 dagar! Har bara en enda inlämning kvar och den har jag kommit halv vägs på. I dag har Rainbow varit hos oss i en månad :) Efteranmälde till en dressyrtävling på söndag. Skulle egentligen varit med i båda LB:1 och LA:1 (fanns inte högre) men LB:1 var redan klassen full och i LA:1 var där en plats kvar och den tog jag. Himla tur jue! Ska bli riktigt kul att se bedömningen denna gången. Jag känner en stor skillnad på henne. Också e de ute också då hon får mycket mer framåtbjudning. Denna veckan då, hur ser den ut?

Måndag: Dressyr och hopppass med Lotta.
Tisdag: Skolan ända till 16.00, Lotta ledigt
Onsdag: Dressyr på Lillgården. Rainbow slutmätas.
Torsdag: Pay & ride Kullabygden, 90 cm
Fredag: Uteritt med Lotta
Lördag: Uteritt + rida igenom programmet
Söndag:Dressyrtävling Skromberga, LA:1

Sen ska Nemo ridas också. Har planer på att i Juli när HFRK har dressyrtävlingar på torsdagen för ponny och fredagen för storhäst tävla Peja LB:1 och LA:1 på torsdagen och Nemo LB:1 på fredagen.
Nä nu ska jag bänka mig framför TV:n med en tallrik glass och invänta 2 1/2 men. (är ett stort fan)



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback