Planer

Kollar på Family Gay och äter. Har precis anmält till pay & ride på torsdag. Jag ska hoppa 90 cm med Lotta och Jenny 80 och 90 cm med Rainbow. Jag har ett mål med Nemo eftersom jag tycker det går mycket mycket bättre att träna då. Vårt mål är att starta dressyrtävling om 1 månad i Åsbo PK. I så fall ska vi rida LB:1 programmet. Jag vill satsa på Nemo nu och när jag börjar gymnasiet i höst kommer jag bara ha tid för en häst + attjag är alldeles perfekt i längd på Nemo. Tycker det är synd om Lotta bara ska gå i hagen så funderar på att låna ut henne för eventuellt senare köp i höst. Vi får se. Vill ej rida ut med Nemo nu i början så det blir ju mest dressyr. Tror han börjar bli trött på att gå dressyr varje dag så i morgon sak jag hoppa lite med honom. Lite bommar, studs och några hinder på ca 60 - 70 cm. Tror han kommer tycka det är superkul :) Morgondagens planer är att åka och fika hos mormor, mors dag ni vet, sen på morgonen sak jag rida Nemo och Lotta, om jag inte tar Lotta på eftermiddagen. I morgon ska jag verkligen försöak få någon att fotta lite så ni får se ridbilder på oss. Någon som vet hur man gör för att lägga ut video? Skulle ju va kul om ni fick se ridfilm någon gång. Den som vet får väldigt gärna kommentera eller mejla till [email protected], Självklart får ni läkning. Snälla, hjälp mig nu!


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback