No riding

Blev ingen ridning i dag. När jag skulle gå ut och ta in pållen så öppnade himlen sig och regnet har vräkt ner sen dess? Nog för att det inte gör något att rida i regn men inte i ösregn, där går faktiskt gränsen. Det tycker Peja också :) Hon skulle ändå tagit det lugnt i dag också pga avmaskningen så det va ju ändå lika bra. Sen kan ju även hon få vila nu när Rainbow vilar (även om hans vila är ofrivillig). Nu ska jag sova, I think. Godnight readers :)


Kommentarer från er söta läsare.
» maya

shiit villken sööt häst :)



kommentera min blogg och jag blir jätte glad :)

http://mayajuuti.blogg.se/2012/april/litar-ni-sa-har-mycket-pa-era-hastar.html#comment

2012-05-09 // 23:00:31

Åhh, vad söt! Vilken ras?

2012-05-12 // 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback