NICE!

Sitter nu och kollar på semifinalen av Let's Dance. Klcokan är halv elva och det är fortfarande nästan helt ljust ute. Amazing :) Innan i kväll åkte jag och mamma och handlade, jag fick gjort min hemkunskaps läxa och sen köpte vi hamburgare. Kom precis hem. Och har en mycket gosi svart kise i knäet :) Världens finaste <3 I dag fick vi rida tidigt eftersom Jenny skulle i väg nu på kvällen så det va sjukligt varmt. Orkar ju inte r-i-d-a i den värmen och känns ej rätt mot hästen att tvinga den att rid apå precis som på vintern. I morgon ska jag gå upp vid 7 och rida både Nemo och Lotta innan det blir så varmt. Så har man det gjort sen! Har även hunnit göra jättemycket av resten av inläningarna så jädra skönt att få det undan och inlämnat! Har gjort tyskaproven och hemkunskapen i dag (fick dessutom MVG + på hk provet) och har bara hälften av NO inlämningen kvar. Nice! Ska nu kolla vidare på Let's Dance och även kolla upp nästa tävling. Har inte blivit en enda dressyrtävling sen 4 Mars (!) så skulle varit jättekul att se hur bedömningen skulel bli nu för det känns som om hon ahr tagit ett enormt steg framåt i dressyren. Ska kolla :)



Älskar den här bilden :D

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback