Måndag

Hej hej :) Rainbow va ju hos veterinären i dag och han hade en hovböld vid trakten. Så han sak gå i en mini sjukhage i en vecka och sen ska han på återbesök nästa Tisdag. Tur att det inte var något allvarligt med honom. En hovbäld är det enklaste att fixa lixsom :) Peja passade jag på att lastträna när transporten ändå var framme. Målet är att hon ska kunan gå upp själv när jag står bredvid luckan. Det gick väl så där ha ha. Sen hoppade jag upp med grimam och grimsakft då 8efter att jag slängt av transportskydden) och skrittade lite bara. Det får kallas uteritt i dag! I dag var det ingen skola så chillig dag.



Kommentarer från er söta läsare.

SV: Jaa fy, huaaaa. Skönt att jag inte är ensam iallafall! Uschuschusch på sprutor.. :(

2012-05-07 // 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback