Home!

Hemma tidigt i dag! Slutade efter nationella provet matte och lunchen så klockan 12.50 satt jag på bussen hem. Förövrigt var jag helt själv på bussen (förutom chaffisen) vilkt jag tycker är läskigt, ha ha! Lika "fint" väder i dag. Gillar ju kallt väder mycket bättre men ja. På södra sidan i solen visar termometern på 35,3 grader. Usch! Max 20 tack! När Jenny kommer hem ska vi hoppa lite i dag. Inte banan och inte så högt, Jenny ska bara "hoppa in" sig på Rainbow och det är ju bara bra att ha låga hinder och träna på tekniken ibland så jag hänger på. Tänkte ta på mig ridkläderna och sen gå ut och bygga fram lite övningar :) Vi hörs senare, för vem vill sitta vid datan i detta vädret (även om jag inte gillar det)



För knappt en vecka sen så smörjde och putsade jag all Lottas och min utrsurning och nu när vi har fått en ny tvättmaskin så har jag under helgen tvättat alla schabrak och alla skydden, så nu är allting rent och fint :) Vårstädning av hästsakerna - check!


Kommentarer från er söta läsare.
» Fanny

Skönt att få sluta tidigt :)

2012-05-02 // 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback