Godmorgon readers! :)

Bad uppdatering i går - orkade bara inte logga in på blpgg.se och mina fingrar var trötta xD Men i dag kör vi på igen! För det första är det inte alls lika varmt längre, endast runt 10 grader men ändå fint väder. Det gillas skarpt. Sen så blir det antagligen ett dressyrpass på Lillgården med ponnysarna (D-ponnisarna) och sen får vi helt enkelt se! Just nu sitter jag här och skriver med en arm för jag håller knäckebröd med den andra. Ja ja, bloggar mer sen i dag. Ha en kanoners Lördag! :)




Kommentarer från er söta läsare.

Besök gärna vår blogg! Ständig, flitig uppdatering med åsikter och diskussioner kring HÄST! :D



Läs gärna dagens inlägg om en min griniga granne som inte tål att det DAMMAR på ridbanan.. Lämna gärna din åsikt! :D

2012-05-05 // 09:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback