:=)

Har en nästan ledig kväll utan plugg! Har fått undan mycket så kunde bara chilla nu i kväll. Detta är vad som ska vara gjort inann nästa fredag, 1 Juni då betygen ska vara satta. Överstrucket har jag gjort klart.


Svenska slutuppgift: Ondskan

Engelska uppsats om Columbo

SO: svara och skicka in 30 frågor om media

SO: Skriva en nyhetsanalys

Hemkunskap: jämförpriser

NO: Uppsats om arv och DNA

Svenska: Prov på ordkunskap

Tyska: Prov på preteritum

Tyska: Prov på löst sammansatta verb


Så liiiite stressad har jag varit om ni fattar varför? ;) Helt sjukt att jag går ut grundskolan om 11 dagar! 


I dag fick Nemo vila eftersom vi inte var hemma förren 20.30 så hann ej. I morgon sak Peja få sig ett dressyrpass, ska be Jenny fotta någon bild och sen ska ni få dagens outfit. Tänkte ta vit outfit i morgon. Har fortfarande inte använt de vita bootsen som jag köpte för 2 veckor sedan. Nemo sak även han få sig ett dressyrpass. Han ska fan fixa det här med skänkelvikningar nu, han kan men vill inte och om inte han vill någonting så reser han sig. Då gäller det att blixtsnabbt smälla till han hårt 2 gånger på bogen, annars blir han precis som innan. Nu sak jag kolla på TV innan det ör dags att sova. Godnatt :)




Kommentarer från er söta läsare.

Rider du fälttävlan? :)

2012-05-25 // 17:48:27

He he nej, jag är en typisk dressyrryttare :P Men testade :)

2012-05-25 // 22:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback