Denna helgen slut

Hej! Jenny och jag var ute och hoppade med Lukas. Han känner sig nog lite bortglömd nu när Jenny har Rainbow och inte hinner med honom lika mycket :( Vi sprang i alla fall bredvid honom och hoppade. Han stack bara några gånger....! Sen hopap Jenny upp barbacka och så hoppade jag me dhonom i grimma och grimskaft. We love it!
I morgon ska Lotta ridas ut (börjar följa schemat nästa vecka) och sen sak Rainbow till veterinären på morgonen. Men ´mamma tror inte det är en hovböld längre eftersom det då blir värre men han är varken bättre eller sämre. Hoppas verkligen det inte är något allvarligt bara! '

Ni får inte glömma att kolla in en jättebra foto och hästblogg: www.slowmotionphoto.blogg.se

Har fixat två tidsinställda tills i morgon. En Diss och sen ett inlägg om Lotta :)
Hörs i morgon, nu ska jag njuta av 2 1/2 men och glass!




Kommentarer från er söta läsare.

sv: för hon har ngt ämne förlitet i kroppen som bryter ner hennes muskler

2012-05-06 // 21:31:32

Mysigt det ser ut! Fin blogg du har, kram <3

2012-05-06 // 22:24:56

SV: Vad roligt att du tycker det! :)



Jätte trevlig blogg du har, och bilden är ju för härlig. Fick lite summer feelings när jag såg den! :)

2012-05-06 // 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback