Dagens ridpass

Blev ett varmt kort dressyrpass hemma. Trots värmen va hon riktigt pigg. Gjorde jättefina skänkelvikningar och ökningarna var så hääär megabra (dom har hon verkligen satt nu) och sen testa jag galoppombyte också (vill ju tävla LAP:1 med henne). Hon satte det första men sen böt hon bara fram lite kors och tvärs. Men satte ett, det första hon gjort i hela sitt liv. Ska fortsätta träna stenhårt på galoppombytena denna sommaren. Hon SKA sätta dom! Red även igenom LA:1 programmet men varken hon eller framförallt jag kunde koncentrera mig så jag avbröt efter hälften och trava av i stället. Sen fick Peja sen en riktig kalldusch vilket hon älskade. Sötishästen :)

Kommentarer från er söta läsare.
» Ebba

Superfin blogg :D

2012-05-26 // 10:21:49

Tackar :D

2012-05-26 // 13:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback