Sunday

I dag har varit fullt upp. I morse tog jag sovmorgon till 8.00 och sen ut till hästarna för att ta ut dem. De står inne på natten nu eftersom det har varit så dåligt väder.  JAg ledde ut Nemo eftersom han sak lära sig (han har börjat testa mig nu) och då reste han sig. Sen reste han sig igen, vände runt och stack. Han hade kedjegrimskaft men det va helt omöjligt att hålla honom. Sen när jag hämtade honom igen så reste han sig riktigt rejält och då tog jag och ryckte nästan så hårt jag kunde i kedjan och smällde till honom med spöet. Samtidigt röt jag till som fan. Han blev helt paff och va sen hur snäll som helst! (det kanske låter brutalt men man måste vara så jäkla tuff och hård mot honom så det är inte klokt, minsta han får göra som han vill = han tar över direkt och blir helt ohanterlig). Sen ledde jaghonom och gjorde halt väldigt ofta flera gånger. När han hade gjort halt sänkte han huvudet i knähöjd på mig. Yes, han va undergiven! Sen släppte jag honom även på banan så ahn skulle springa av sig och då bralla han rejält.
Ja ja, efter det mockade jag till Lotta och Nemo och mamma sorterade ut all dåligt hö, vilket var allt! V har inte en enda bal kvar som inte är möglig och dammig nu.... problem. Sen väkte jag Jenny och vi åkte till väla för att få tag i avslutningsklännig och jag skulle ha ett par sommarskor. Hitta ingenting! Gick i 4-5 affärer och jag såg ingenting som jag ville ha. Jenny köpte en vit klänning med svarta blommor på HM. Skorna hittade jag efter 3 affärer på Skopunkten.Ett par guldiga ballerina. Jättesöta :) När vi va på väg ut från väla gick vi förbi Zara. Vi gick in där och kollade. Hittade först ingenting men sen testade jag två stycken. En grön/gul och en som va vit längst upp, sen öjusblå och sen blev den mörkare och mörkare blå. Stod och valde säkert 20 minuter mellan dem! Va omöjligt. Bestämde mig för en, gick till kassan, ångra mig, gick gtillbaka och böt och sen så igen. Men till sist blev det den gröna för den passa bäst till skorna och till mig som är blond. Det är de på bilderna nedan. Den är jättensygg men alla klänningarna var väldigt dyra.
När vi kom hem från väla åt vi och sen ut för att träna både Nemo och sen Lotta. Och nu sitter jag här.

   

Kommentarer från er söta läsare.

Shit vad fin klänning!! Zara brukar ha fina kläder (:

2012-06-10 // 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback