Städdag + burgare!

Hej!

I dag red jag först Rainbow på förmiddagen. Dressyr såklart. Han kändes mycket bättre än jagtrodde men va redigt svår att få ut i hörnen och få på volten. I början slängde han upp huvudet i trav-halt men sen blev det bättre. Om man jämför med Lotta som jag är van vid, kändes det som att Rainbow hade jätekort steg, men det va Lotta som har stort fick jag lära mig, ha ha! Nu i eftermiddag har jag mockat ut alla 5 boxarna, sopat och skrubbat oh städat foderkammare och sadelkammare. Nu ska mamma åka i väg och hämta hamburgare. Så har jag fírat svenska flaggans dag :) I morgon är det skola igen, den näst näst sista skoldagen på hela grundskolan, wow!

Hästarna får sova ute i natt :)



Kommentarer från er söta läsare.

Sover inte era ute varenda natt?? :O

2012-06-08 // 09:30:09

Går era inte ute varenda natt?? :O

2012-06-08 // 09:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback