Sooooooomarloooooooooooov!!!!!!!!!!!1

NU är det sommarlov och jag har gått ut grundskolan. Gissa om det va många som bölade?! Ha ha. Har i alla fall höjt mina betyg sen i höstas vilket jag är nöjd med :) I morse var huggaren här och högg gräset som vi ska ta som hö och lite som hösilage. I dag blir det en ridtur på Nemo och jordgubbstårta.

Resten av veckan:

Ons: Antagligen Hööks och köpa sakerna till ridlägret + att Peja behöver en ny grimma. Rida Nemo och någon av D-ponnierna.

Tors: Chilldag kanske?

Fre: Ta in höet, putsa till helgens tävlingar.

Lör: Jenny hopptävling i Båstad med Lotta och Rainbow. Båda LC. Jag med som hästskötare :)

Sön: Jag dressyrtävling i Åsbo med Lotta och Rainbow. Båda LB:1

Skulle egentligen varit med i LA:1 med Peja men har två skäll till varför jag ändrat till LB:1

1. Med Rainbow startar jag runt 10 i LB:1 och med Lotta startar jag 16.26 i LA:1. Pallar inte vänta så länge och Rainbow som då redan gått ska slippa stå oh vänta i 7 timmar.

2. Nu efter träningen i måndags ska jag bara träa på det vi gjorde och då bara rida ett programm som har grundridningen i sig. LB:1 programmet är ju bara grunderna medans det i LA:1 är mer "utbildning" även om alla hästar ska klara det. Så därför ska jag bara koncentrera mig på att rida som vi gjorde på träningen och då ta ett mycket lätt programm som bara har grunderna.

Nu blir det jordgubbar, tjing!





Här ser ni att hon inte jobbar ett dugg med ryggen.




Kommentarer från er söta läsare.

Lycka till!! (:

2012-06-12 // 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback