Skolavslutning!

Nu är det skolavslutning nästa! Gaaalet!!!! Jag har till och med plattat hårt, jag som aldrig bryr mig om hur jag ser ut annars. De ni!
Gårdagens träning var GRYM! Erika var ungefär 100 gånger så bra som MArie, och ändå är hon domare upp till st Gerg dressyr. Vi fick en riktigt ordentlig genomkörare både Peja och jag. Tror faktiskt hon har träningsvärk i dag så jag ska skritta henne i en halvtimme. Sen när jag kommer hem sak Nemo ridas. Gud vad den träningen var givande, dyr men sååå värt det :D Skriver mer om träningen när jag kommer hem. Nu: skolavslutning!


Kommentarer från er söta läsare.

I slutar inte förrns imon ):

2012-06-12 // 13:01:02
» jenny

hahha! ^^

2012-06-12 // 23:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback