Resultat - hopptävling Båstad RK 16/6 - 12

Cassiopeja:

Peja var fin på framridning och hon hoppade super på framhoppningen också. Helt perfekta avsprång fick hon till varje gång. Var nöjd snabbt så blev inte så lång framridning. Banans var på gräs med hinder 1 - 7 och omhoppningen hinder 8 - 11. Hinderna var bland annat en mur och ett våg hinder med vågbommar. Resten var inga läskiga hinder. Hon var ganska spänd och nervös redan inna start och när hon fick syn på muren - gud va hon hoppa till, ha ha :) Början gick lite knackigt men sen när hon kom igång hoppade hon bra. Till och med muren. Dock va bomskållorn aså platta så om hästen snuddade vid hindret föll dom. Så hon fick emd sig två bommar, men hon hoppade muren oh det är jag nöjd med!

Rainbow:

Rainboe tyckte det va superroligt. Han gick som en klocka runt hela banan, va inte i ett enda hinder, landade i rätt galopp och bara flög runt nästan på. Finns inget mer att säga om den rundan än att den va helt perfekt. En superrunda. Dock ville Jenny hellre gå felfritt i både grund och omhoppningen än att satsa på snabb tid såhär första gången. Så det räckte inte med tiden för hon red lugnt och fint men hon kom ändå på en 4:e plats. Men en LC är ju inte mycket för honom eftersom han är van att hoppa LA. Nästa tävling ska dom hoppa LC och LB.











Kommentarer från er söta läsare.

Nog dom finaste bilderna jag sett på bloggen hittills!! Haha bara för jag tog dom :D
Men grattis till fettot och dig såklart (;

2012-06-16 // 19:56:52

Hej! Jag tänkte bara meddela er om att jag kör igång med dagens blogg och dagens outfit nu, så om ni vill vara med och synas på min blogg är det bara skicka iväg ett mail på din favorit outfit eller adress till din blogg!
Mail: [email protected]
Lite extra besök skadar väll inte? ;)
Kram!

2012-06-16 // 21:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback