Mysdag med mysbilder

I dag har det varit en riktig mysdag. Bara gott runt och myst lixsom och fint väder har det varit. Va ute hos hästapållarna flera gånger och proppa i dem godis, ha ha :) Tog även en hel del bilder, som jag bjuder på.
Annars i dag har jag ridit ett underbart pass på Nemo, ett kort kort pass med Lotta blandat med lite fläng och chillat. + mockat fast hästarna kan va ute i natt :) I morgon ska jag rida Lotta på dagen och sen på kvällen är det Erika träning med markarbete. Det blir min och Nemos första träning. Han blir så uttråkad om man rider dressyr ett helt pass och han älskar bommar så det pasar oss perfekt såhär i början så han tycker träningen är KUL. Markarbete är ju mest dressyr faktiskt. Nu: myyyysbilder!!!!!! :D
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Fiiiiiiiina bilder!! :D
Lycka till på träningen imon :) <3

2012-06-19 // 22:22:16

Fiiiiiiiina bilder och djur :D
Lycka till på träningen imon :) <3

2012-06-19 // 22:22:37

Fiiiiiiiina bilder och djur :D
Lycka till på träningen imon :) <3

2012-06-19 // 22:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback