Hej!

Har kaaanske löst mini-bildmysteriet nu. Har fått svar på mejlen och de sa att man bara kan ladda upp inom vissa filer, bland annat jpg vilket jag har. Sen att bilderna kan vara max 100kb stora vilket mina är under och sen att man inte kunde ha å-ä-ö i bildnamnen vilket jag brukar ha. Så där kan va problemet. Det gick att ladda upp bilderna på Lotta stora och där hade jag ingen av de bokstäverna så det kan va problemet :)

I dag blev dagens planer lite ändrade. kte till skolan och när jag kom dit va ingen i 9:an där. Sen prata jag med en lärare och hon sa att alla som inte skulle spelas beachhandboll var lediga. Det hade inte dem sagt när jag va där i alla fall så jag åkte hem igen. Så fort jag kom hem begav jag mig ut i stallet för ett pass på Rainbow. Så fort han var färdig riden var det Lottas tur. Skulle sen ridit Nemo när jag ätit men från 12.30 - 17.00 har det ösregnat, verkligen vräkt ner så det va inte att tänka på. Nu i kväll är det ju student.

I morgon ska Nemo få sitt dressyrpass oavsett vädret. Sen ska jag och Jenny rida ut med Lotta och Rainbow och sen ska vi åka till väla och köpa avslutningsklänning.




Kolal så ful bild på min älsklings Lott <3 Hon kan inte hålla reda på benen riktigt :)

Kommentarer från er söta läsare.

YES!! Hoppas det funkar i fortsättningen nu då :)

2012-06-09 // 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback