Halloj

En dag till sommarlovet! Finns bara ett ord för det: gaaaaaalet!

I dag i skolan gick vi ca en timme till bowlinghallen och bowlade. Sen gick vi till en park och åt. Nu är jag alltså hemma och äter restern av pizzan sen i går. Mamma ringde till Erika, hon som Jenny tränade hoppning för, och frågade om där var någon ledig tid för en privatträning. Det var där så i kväll klockan 17.30 ska jag och Lotta träna för henne. Trodde bara hon av hopptränare men hons ka tydligen vara både hoppning och dressyr. Blir första gången för henen så får se vad jag tycker. Alltid spännande att rida för en ny tränare ju :) Nu ska jag mocka och sen ett pass på Rainbow (kanske). Ska se om mamma kan fotta lite!


Kommentarer från er söta läsare.

Nice!!var det för Erika som ligger mittemot kullabygdens ridhus? (:

2012-06-12 // 13:05:10

Ja.

2012-06-12 // 13:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback