Guten morgen

Har släppt över ponnisarna på bete ska snart ut och växla så storhästarna får gå där. Nu när de har vant sig i 2 veckor ungefär så går Rainbow och Lotta där 2 timmar på morgonen, sen går storhästarna där efter i ca 8 timmar, sen går ponnisarna där igen 2 timmar på kvällen. Lukas blir som han svalt en tunna så fort han går på ppnnisarnas andra bete, så han får inget riktigt bete alls, sötisen. Han kan inte ens gå på det hela dagen utan då får han på sig en munkorg.
I dag sak 2 hästar ridas, utrustning smörjas och mockas. Jag startar inte förren 14.19 så jag hinner fläta/knoppa/packa in sakerna i morgon. Perfekt tid att starta ju! Slipper gå upp mega tidig och hinner fläta på morgonen. Annars brukar jag göra så att jag flätar kvällen före och knoppar flätorna på morgonen. Är ni sugna på att se före/efter bilder på smörjningen?


Kommentarer från er söta läsare.

Jaaaa!! Jätte gärna :)

2012-06-02 // 11:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback