Färdigpackat

Har nu packat allting utom ridstövlarna och ridskorna. Det blev mycket kan jag säga! Vi kör klockan 9.15 då vi ska vara där 10.30. Där finns underbar ridterräng, stället ligger precis vid söderåsen. Dock tror jag att vi inte kommer göra sånna övningar jag gör hemma med Lotta tex galoppöppna och sluta och galoppskänkelvikningar. Vill ju lära mig sånna övningar bra. Ska säga till tränaren det :) Har fottat lite bilder på de båda skorna mamma köpte till mig i Halmstad i dag och på packinngen.
 
 
 
Sandalerna
 
Floppatofflorna + min packning
 
Bilen full :) 2 hoppsadlar, 2 dressyrsadlar. I stallådan ligger bland annat 6 schabrak, 3 träns, 4 pack lindor, massa skydd och boots, regntäcken, svampar, flyveil, sporrar, spö, handskar, ja you name it!
 
 
 
Hade tänkt fixa massa tidsinställda tills veckan men ni verka inte så intresserade så tror jag struntar i det. Men vi hörs på lördag när vi kommer hem och då med massa bilder :) Hade tänkt lägga upp alla fotton för en dag och skriva om just den dagen. Nästa dag skriver jag om nästa osv. Vad sägs om det?! :)

Kommentarer från er söta läsare.

Hejsan! skulle du vilja göra ett länkbyte? skicka ett mejl till min E-postadress eller kommentera i på min blogg om du vill de eller inte :) Kram!

2012-06-26 // 22:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback