Dagens ridpass - Lotta - 7/6 -12

Red ett ganska så hårt dressyrpass i dag med Lotta på ca 1 timme och 15 minuter. Hon va lite hård i sidorna, strak och pigg. Hon va lite jobbig hela tiden men stundtals släppte det och hon blev riktigt fin. Red in vid A, skänkelvikning undan antingen höger eller vänster skänkel, ute på spåret sluta, sen ett varv på volten, vända in vid mitten på banan, sakta av till skritt, bakdelsvändning och fram i travigen och börja om. Den övningen kom Jenny på och den va riktigt riktigt bra faktsikt. Efter den så släppte hon lite i båda necka och sidor. Gjorde den i både trav och galopp. Fass sen börja hon tjafsa vääldigt när jag skule göra bakdelsvändning till höger. Hon ryggade, tvärvände, gjorde minivolt och testa o det funka med framdelsvändning i stället. Då red jag ett varv i ökad galopp och bara lät henne gå innan jag testade igen och då gjorde hon det så sen slutade vi med det. Sen red jag lite ökningar och tills sist LA:1 programmet. Hon va ganska tjafsig i munnen i dag också.
Jenny både fottade och filmade. Bildern aläger jag upp nu men vet inte hur man lägger upp videon. Någon som vet och kan guida mig? Skulle bli superglad och om jag lär mig det kan ni få massor av video från både träningar och tävlingar :) Den som hjälper mig får såkalrt en länkning :)

















Snygg outfit va? Visst passar hon i marinblått? :)


Kommentarer från er söta läsare.

Ja shit vad ni e snygga tillsammans!! Otroligt roligt att se (:



Har faktiskt inte en aning hur man laddar upp filmer ):

2012-06-08 // 09:39:47

Hon var jättefin i mörkblått!

Var har du köpt schabraket? :)

2012-06-08 // 13:10:32

TACK båda två :) Ni anar inte hur roligt det är med sånna kommentarer. Då får man stoor blogglist och det känns värt att lägga all tid p att lada upp bilderna :)



Schabraket är köpt på Gekås Ullared.



2012-06-08 // 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback