Blandat!

Snart sommarlov! Bara 3 dagar kvar!!!! Vi är lediga i morgon och på tisdag och sen går vi torsdag, fredag och måndag med bara mysdagar typ och sen på tisdag är det avslutning.

I dag löshoppades Nemo och sen red Jenny och jag ut med Lotta och Rainbow. Vi red upp för en kulle, Rainbow gick först. Sen när Lotta gått upp på den så titta hon rakt fram och gick precis som om det var plan mark. Det resulterade i att hon snubblade, landade på knäna och skon blev helt uppböjd och den går inte att räta till. Hur fan lyckas man? Det är endast Lotta som kan göra något sånt. Hon är inte klok min lilla pärla :) Tur att hovslagaren ändå kommer i morgon efterom Rainbow har trampat av sig ena bakskon.

OBS! Glöm inte att gå in på denna länken, http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=5927 , och hjälp till att sätta stopp för alla jävla störda sjuka människojävlar som plågar djuren!


Om jag ska ladda upp de andra tävlingsbilderna får ni ta mig tusan vara lite mer effektiva tycker jag!



Kommentarer från er söta läsare.

Haha lol cp häst :D

Ja fyfan jävla cp människor!! Hur kan man plåga oskyldiga djur?!!?

2012-06-05 // 10:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback