ÄNTLIGEN!

YES! Blogg.se har uppdaterat sidan och då har jag inte kunna tkomma in på min blogg på två dagar! Hemskt! Förlåt förlåt för uppdateringen men har verkligen försökt fixa det, men inte kunnat förren nu. Nu kör vi på som vanligt igen :) Superglad :) Om det bir så att jag inte uppdaterar på en, två dagar för att bloggen krånglar, så kan ni gå in på min blogg och läsa kommentarerna till de sista inläggetsom publicerades. Om internet funkar skriver jag där varför jag inte bloggar.

Det senste då. I går åkte jag, Jenny och mamma till Hööks. Vi skulle ha lite till ridlägret. Har kvar att köpa piken och hästgodis nu bara. Det här köpte jag.




Grimms, 49:-






Det lila grimskaftet, 29:-






Dressyrhandskar 29:-    (mina favoriter)





Sort BH, 89:-



Jag har bestämt pike, tror jag i alla fall. Och det blir denna då man kan matcha den med både vitt, blått och rött :)





I dag har vi bara ridit ut med Sanda (en kompis som har häst på Lillgården) och ätit sååå jäkla mycket godis. Ska ta kort på Peja med grimman och grimskaftet, hon blev supersnygg :)

Nu är det 3 dagar jag längtar till. Lördag då Jenny ska hoptävla med båda D-ponnisarna. Söndag då jag ska dressyrtävla med båda D-ponnisarna och nästa söndag då vi åker på en veckas ridläger.

I tisdags högg vi en liten del av gräset och i dag balade vi det, 8 st blev det. Sen har vi dubbelt så mycket till som ska in.




Kommentarer från er söta läsare.

Du MÅSTE köpa den blåa!! Den kan man matcha till minst lika många färger + att den knappt blir smutsig! Den är även GRYMT mycket snyggare

2012-06-14 // 22:57:09
» jenn

NÄR fick du så KASS smak!!! Den svarra hade ha nt velat ha för 10 kr ens!!!

2012-06-15 // 11:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback