Ändrade planer

Hej!

Egentligen skulle Jenny hoppa både Peja och Rainbow i LC i morgon och på söndag skulle jag ridit LB:1 med båda två. Nu har vi ändrat så att vi tävlar våra gena hästar. Så jag hoppar Peja LC i morgon och Jenny hoppar Rainbow LC och på söndag tar jag bara Peja LB:1 och Jenny Rainbow LB:1. Tror det blir bättre. Jag behöver mer tid på mig med Rainbowoch sen är jag grymt sugen på att hoppaaaaaa! (kan ni tänka er).

Nu i kväll har jag och Jenny varit hos grannen som har mjölkkor, och hjälpt honom med att ta in höet. Vi var där bara en timme för där var inte mer att göra sen och vi fick faktiskt bra betalt! Blir en vända till Hööks nästa vecka för att byta en sak jag köpte i onsdags och köpa hästgodis, ridstrumpor och piken. Nu i kväll har jag även smörjt Pejas hoppsadel, träns, hopplattan, tvättat schabrak och stövlar. Nu blir det TV, popcorn och sen sängen tidigt i dag.

Kolla så grymt söta ponnisar vi har :) <3






Kommentarer från er söta läsare.

Okej men LYCKA TILL iaf (:

2012-06-15 // 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback