Tjolahopp :)

Nu håller Jenny och jag på att tvätta schabrak + att Jenny putsar utrsutning tills i morgon. Alltså sadel, träns,s tövlar och magplatta. Jag ska också smörja mina stövlar. Pejas och min outfit blir den här:
 
 
 
+ likadana senskydd
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Precis så ahr Jenny och jag ridit ut en liten runda. Vi red 20 minuter i skritt och lite lite trav. Jenny hade faktiskt lilla Borah. Hon tyckte det va superroligt att komma ut en runda konstigt nig. Hon vill bara gå i hagen uatn aatt bli riden någon gång. Hon blir inte uttråkad av det så honär inte riden på hela året. Gamla pesnionären och 10 - föls mamman får bestämma själv vad hon vill.
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Såååååå himmla fint marchat!! <3

2012-07-20 // 15:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback