Tävlingsresultat, Trolleholms RF - 21/7 - 12

LD +5
 

Superfin hela tiden. Kunde inte ändra någonting. Både på framridning och framhoppning va det helt perfekt. På banan lika så.Tvekade inte ett dugg på hinderna, inte ens på ett torn, och gick dubbelnolla. Dock kom jag på en 12:e plats och där var 10 placerade. Hon hoppade jättebra i första omhoppningssvängen men i andra så blev hon så pigg så hon ville rakt fram, vilket resulterade i att hon flöt ut med bogen när jag svängde och det förlorade vi mycket tid på.
 
Jenny kom på en 2:a plats av 40 startande.
 
LC
 

Kändes lika fin hela tiden här med. Har dock aldrig suttit på en häst med sån stark hoppvilja. Hon tyckte att ett röcke med en grind var läskig (jättemånga vägra på det och vissa vågade inte gå i närheten av det). Där tvärstannade hon någon meter ifrån. Då satte jag sporrarna i henne och smakade och då hopapde hon utan att riva! Sen i omhoppningen tycker jag vi fick till bra svängar. Det sista hindret, en oxer, slog hon till så jag hörde att hon rev. När jag vänder mig om liger bommen kvar! Mamma sa att bommen låg på skållkanten och rulla sakta tillbaka igen.... Snacka om tur! Vi kom på en 5:e plats av 40 startande.
 
Mamma hann inte ta bilder medasn vi red fram och banan var alldeles för stor för att få med någon på bild så det blir bara några bilder fårn prisutdelningen. Men bättre än inget, eller hur?!
 
 
Ragge style!
 
Och sen en dressyrbild, den enda från dressyrtävlingen i torsdags.
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Sanna

Stort grattis till båda två!! :)
Fina bilder ;D)<3

2012-07-21 // 22:49:07
» Sanna

;)*

2012-07-21 // 22:49:31
» Hanna

Varför använder du inte dina tretorn falsterbo? (för visst köpte ni vars ett par? :O)

2012-07-24 // 01:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback