Tävlingsresultat, dressyrtävling 19/7 - 12 - HFRK

På framridningen kändes hon riktigt, riktigt maffig. Fick ett himla tryck och power i henne och hon kom upp med rygg och bakben hela tiden i dag, kul :) Tävlingen var ju inomhus och Peja hatar att ridas i ridhus. Hon börjar dirket visa hur missnöjd hon är genom att klappra med tänderna och bli slapp. Men lyckades faktiskt rida ihop henne ganska bra ändå. Stundtals slutade hon klappra och koncentrerade sig. I serpentinerna var hon lite vinglig och gick på dubbla spår men resten tycker jag ändå gick hyffsat. Man känner en sån kraft och power i sig jsälv när man rider henen i rätt form, går inte att förklara men det är underbart. Vi startade som nummer 4 och där var 18 stycken med. Jag fick 66,896 % och fram tills 10 stycken hade ridit låg jag på första plats. När sista skulle rida låg jag på 5:e plats men när hon fått sina procent så vann hon så jag kom första utanför placering. Om jag hade fått 1 poäng mer hade jag åtminstone placerat mig. Om tävlingen var utomhus är jag så gott som säker på att vi hadde fått någon procent högre. Nu taggar vi nästa tävling :)
 
Kameran skulle såklart INTE sammarbeta. Den dog så hann inte fotta en enda bild :(

Kommentarer från er söta läsare.

GRATTIS!!

2012-07-20 // 08:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback