Tävlingsresultat, Båstad RK - 22/7 - 12

LC +5
 

Samma som i går. En kanonrunda som va så gott som perfekt. Ingenting kunde göras bättre förutom lite mer vågade omhoppningssvängar. Dubbelnolla och en 4:e placering.

LC +5 final
 

Även detta en superrunda. Vet inte vad som tagit åt henne faktiskt. Hon har aldrig gått så bra, bara flög. Supermånga rev det sista hindret men inte hon inte! I omhoppningen kom vi lite tokigt på en paralleloxer så den rev hon men resten gock super. Blev en 4:e placering här också och kom även 4:a i cupen. Hon är helt underbar. På 4 klasser har hon rivit ett enda hinder och inte vägrat en enda gång. 3 placeringar på 4 rundor, helt otroligt! Den här helgen har vi vunnit: 3 plakett, 3 rosetter, 2 pokaler, 2 hederspriser. Och i den första klassen för helgen (LD +5) så kom hon första utanför placering. och i torsdags på dressyren kom hon också första utanför placering. Hon har verkligen lagt sig i toppen, helt amazing häst, älsakr henen så jävla mycket så jag tror jag går sönder. Jag tror lite av dessa fantastiska rundor var att jag red på mer, hade riktigt högt tempo och lyfte upp huvudet på henne.
 
Vill även säga stort grattis till Jennifer som vann LC +5 i sista kvalet! www.teamwinther.blogg.se

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback