Tävlingar

Längtar till cupen i Trolleholm. Peja har verkligen utvecklats ordentligt på kort tid (sen ridlägret, har höjt mig med 7 % i dressyren sen ridlägret) Är riktigt taggad. Ska inte tjuvhplla som jag brukar utan låta henne gå i full 90 hela tiden. Och i omhoppningen i 85 (om man inte kommer till omhoppning i 85 är det riktigt dåligt tycker jag) så ska jag satsa för fullt, svängarna ska vaa så hon har 1-2 galoppsprång kvar innan hindret. Så lågt kan dom ju trixa sig över hur som lixsom. Ska bli jätteroligt :)
 
Inplanerade tävlingar nu är alltså:
 
21 - 22 Juli: cup i Trolleholm (hejarklack från ridlägret kommer till Jenny och mig :) LD +5 - LC +5
28 Juli: dressyrtävling Skromberga RF, LB:1 & LA:1
 
Sen är där hoppning vecka 31, 32, 33, 34 men ingen dressyr under de veckorna. Tror det blir hopptävling vecka 31, Skromberga, v 33 Båstad och v 34 Perstorp. Och ni som tror vi sliter ut våra hästar i hoppningen när vi hopptävlar 2 klasser på helgen och sen tävlar 2 klasser nästa helg igen, vi hoppar dom självklart inte i veckan då. Då hoppar vi över Erika träningen också. Och vi hopptävlar max 2 helger i rad sen får dom vila helt från hoppning nästa vecka och sen köra igen 2 veckor sen förra tävlingen.
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback