Svar på tal

Asså jag gillar verkligen din blogg osv men jag fattar inte hur du tänker när du skriver att det är vårt fel att DIN blogg inte uppdateras med nytt intressant material?! Du måste ju förstå att det tar LITE mer tid att bli en storbloggare med tusentals läsare/dag och nya kommentarer hela tiden. Du kan inte förvänta dig så mycket! Jag har tappat lusten att läsa din blogg pga att du skriver att det är vårt fel att din blogg blir sämre och sämre, vi kan inte blogga för dig, tvärtom, du bloggar för oss och det tar TID att få en stor blogg så sluta "skyll ifrån" dig på oss! Ju fler inlägg och ju mer intressantare dom e desto fler läsare.
 
 
 
Om inte läsarna är lite deltagande i bloggen och aldrig kommenterar osv så är det klart man tappar lusten att blogga. Om man har aktiva läsare får man ju mycket större blogglust = inläggen blir fler och bättre. Hur ska läsarna hitta till bloggen menar du då? Jag strävar inte efter att bli en storbloggare, bara tt läsarna ska engagera sig lite mer i bloggen så den kan bi bättre. Det är absolut inte ert fel, ber om ursäkt för det, men om ni aldrig kommenterar så får man ingen respons på det man gör = ingen blogglust. I alla fall för mig. Flera gånger har jag skrivit inlägg där jag velat att ni läsare ska skriva vad/vilket ni tycker eller ideer på inlägg. Hittils har ingen skrivit någon kommentar på det. Hur kul är det lixsom? Ni borde ju veta vad ni vill läsa om. Det tar kanske en minut att lämna en kommentar, hur upptagna är ni? Hur ska jag veta vad som är bra/dåligt/ska förbättras/ni vill läsa om när ni aldrig skriver det? Come on, lixsom.

Kommentarer från er söta läsare.

okej tack för svaret (: jag ska iaf försöka bättra mig ;)

2012-07-08 // 00:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback