OS

Sitter och väntar spänt på att OS i fälttävlan - hoppningen ska börja! Vore helt underbart med 2 OS-medaljer för de svenska ryttarna (lag & individuellt).
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Sofie

Hej johanna! Måste bara säga att du är en sjukt duktig tjej och fu har kommit väldigt långt med dina fina hästar, från att hon knappt kunde gå i form till att tävla dressyr& det går bara bättre och bättre. Jag älskar din blogg och hoppas att du aldrig slutar blogga. Nu har jag lite tips till dej i och med att du hade lite bloggtorka; ha en frågestund,
Visa ditt stall och gård, gärna i videoinlägg,
Fler ridoutfit bilder,
Bilder på din finaste outfit, ( häst)
Köra veckans häst,
Ridfilmer kanske?!

Och sist undrar jag om du kan göra lite fler inlägg om dagen för jag kollar på bloggen flera gånger om dagen?!

Hoppas att du tar åt dej detta så att min favorit blogg kan bli ännu lite bättre! Du är bäst tjejen :)

2012-07-31 // 12:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback