Omotiverad

I dag har vi haft kalas för Jenny som fyller 14 år i morgon. Så har fixat och haft mig med det hela dagen och sen nu i kväll har vi bara ätit tacos och tårtan, godiset och kakor i massor som blev över sen kalaset. I morgon ska Rainbow till veterinären eftersom han fortfarande är halt. Jag har inte heller ridit för det är så himla tråkigt att rida själv. Varken Peja eller jag tycker det är roligt. Känner mig inte så himla motiverad i ridningen nu. Vill inget hellre än att börja hårdträna och komma ut och tävla Nemo, men det går ju inte nu :( Måste ta tag i träningen med Lotta också, tänker så att hon kan få vila i dag, varje dag. Men NU SKA det bli ändring på det. Så nu ska jag följa nästa veckas schema förutom den dagen då det är vila (tisdag) eftersom hon hade ledigt i dag.
 
Mån: uteritt med konditionsträning
Tis: dressyr
Ons: hoppning
Tors: uteritt
Fre: dressyr
Lör: markarbete
Sön: tömkörning
 

Tagga mig nu då!!! Kräv bilder och outfitar!
 

Kommentarer från er söta läsare.

haha okej kan du inte visa dagens outfit varje dag du rider, både på dig och Lotta?! :)

2012-07-29 // 22:42:20

Okej, det ska jag göra :)

2012-07-30 // 09:30:13

kan du inte ta lite bilder på bara dig? ditt ansikte å så du är så söt :D

2012-07-30 // 13:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback