Lottas vecka

Nu ska Lotta bara få ta det lugnt, gå i hagen och äta gräs och bli tjock och rund i 2 dagar. DET har hon verkligen förtjänat :) Så här ser Rainbows och Lottas vecka ut:
 
Mån: Båda ledigt
Tis: Båda ledigt
Ons: Jenny rida ut Lotta, jag dressyr med Ragge
Tors: Jenny rida ut med Ragge, jag dressyr med Lotta
Fre: Jenny rida ut Lotta, jag dressyr med Ragge
Lör: dressyrtävling för båda
Sön: skritta/vila
 
 
I dag ska jag fixa lite i stallet, städa sadelkammaren tex och sen tänkte jag göra lite roliga inlägg till bloggen. Ni ska tex få bilderna sen prisutdelningen i går. Vi hör senare i dag!
 
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

WOHOOO!! Ska kolla bloggen xtra idag :D
Verkar oxå som du/ni har gjort ett super schema :)

2012-07-23 // 10:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback