Lördag kväll

Hej! :) Hoppas ni har/har haft en bra kväll! Vi har avrit ute och täckt alla hösilagebalarna med nät så att inte fåglarna ska äta på dom. Och såklart var jag ju tvungen att gosa med lilla Lotta också :) Red lite markarbete med Lotta innan i kväll, och hon var suuuper :) Nu ska jag bara kolla kalrt en film och sen gå och lägga mig. Vi kör mot FALSTERBO HORSE SHOW klockan 7.30 i morgon så att vi är där när det börjar klockan 9. Hoppas på grym rea och bra erbjudanden sista dagen!!!! Nu ska jag fixa massa tidsinställda så bloggen inte står tom i morgon. Morsning och goodbye :)
 
 
Ovisade bilder (tror jag)
 
Finns det något sötare? <3
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback