Kolla tävling

Nu i kväll har jag smörjt Nemos träns, vilket var väldigt välbehövligt. Det va för tusan stenhårt och han som är så känslig för skav. Oj oj, inte bra. Behöver nog smörja det en gång till för det är fortfarande ganska hårt. I dag longerade jag Nemo. Han va rätt mycket "på" och skulle testa men jag gav mig inte. Lotta fick sig en uteritt vilket hon verkade gilla mycket :)
I morgon ska jag rida igenom LC:2 programmet med Nemo. Vi ska ju debutera dressyrtävling den 20/7. Tänkte först tagit LB:1 men sen kom jag på att LC:2 passar honom mycket bättre. Vi satsar inte på placering, bra procent eller någonting, utan bara börja komma ut på tävlingsbanorna och få lite rutin. Sen ska vi även åka och kolla på en regional hopptävling för häst. Känner 2 stycken som ska vara med, i LA och MSV klasserna. Ska bli kul. Tycker det är roligt att bara åka dit och kolla, även om det inte är dressyr ;)
 
Sen i veckan ska vi till Falsterbo Horse Show. Vilken dag är dock inte bestämt men troligtvis tisdag eller onsdag. Högst på inköpslistan står ett nytt tävlingsschabrak i dressyr till Lotta. Någon mer som ska dit?
 
Nu ska jag snart sova men först lite TV-tittande och fixa tidsinställda tills i morgon. Ska verkligen försöka få upp johannaforssell.blogg.se på fötterna igen! I morgon ska ni få bilder från Nemos dressyrpass! Vad sägs om det? :)
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

kul kul med nya bilder :D (ÄNTLIGEN ;D) haha! (:
ska till falsterbo i nästa vecka men dagen är inte spikad än.

2012-07-08 // 00:13:54
» jag

Låter bra! När din blogg är igång är den bara Bääst!!! :D

2012-07-08 // 01:39:11

VAd glad jag blir nu, tack så jättemycket. Var helt fel att skylla på er, jättemånga förlåt :( Ska verkligen försöka få fart på bloggen nu, massor med nya bilder till exempel :)

2012-07-08 // 09:42:23

VAd glad jag blir nu, tack så jättemycket. Var helt fel att skylla på er, jättemånga förlåt :( Ska verkligen försöka få fart på bloggen nu, massor med nya bilder till exempel :)

2012-07-08 // 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback