Hur snällt?!

Hur kul är det inte att få en såm här kommentar? TACK Sofie :D Synd att du inte har en blogg så jag kan länka dig....
 
Hej johanna! Måste bara säga att du är en sjukt duktig tjej och fu har kommit väldigt långt med dina fina hästar, från att hon knappt kunde gå i form till att tävla dressyr& det går bara bättre och bättre. Jag älskar din blogg och hoppas att du aldrig slutar blogga.Nu har jag lite tips till dej i och med att du hade lite bloggtorka; ha en frågestund,
Visa ditt stall och gård, gärna i videoinlägg,
Fler ridoutfit bilder,
Bilder på din finaste outfit, ( häst)
Köra veckans häst,
Ridfilmer kanske?!

Och sist undrar jag om du kan göra lite fler inlägg om dagen för jag kollarpå bloggen flera gånger om dagen?!

Hoppas att du tar åt dej detta så att min favorit blogg kan bli ännu lite bättre! Du är bäst tjejen :)
 
 
 
klart jag sak fixa outfitsbilder och sånt. Vill så jättegärna lägga upp video på ridningen och tävlingarna men jag vety inte hur man gör? :( Inte en enda som läser min blogg som kan hjälpa mig med hur man gör? Skulle betyda massor!
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Lina

Tror att det funkar att söka på google " lägga upp en fulm på blogg.se" och så brukar dom ha bra förklaringar där! Hoppas att det funkar :)

2012-08-01 // 00:03:32

Faktiskt ingen aning, tyvärr ):

2012-08-01 // 00:48:20

Lina: Det ska jag testa!

2012-08-01 // 09:19:53
» Sara

Håller verkligen med sofie!! Du är en otroligt duktig tjej :) <3

Svar: Tack. Men hm...du har samma ip nummer som en som heter Matilda som har kommenterat?
Johanna Forssell

2012-08-01 // 11:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback