Home

Hemma från Falsterbo nu. Eller för några timmar sen men har ej haft tid att blogga förren nu. Åkte klockan 8 och kom hem 17.30. Blev försenade i morse för en viss Lotta och Lukas hade krupit under staketet och betade på grannens stooora fält. Vi tittade på dressyr kuren och hoppning 1.50 och 1.60. Sen blev det äta och gå på mässan och sånt såklart. Det var ju sista dagen så det var väldigt utplockat. Fanns nästan ingenting kvar och det som fans kvar ville jag inte ha, det var fult. tror jag gick runt och letade på säkert 6 olika montrar efter ett vitt dressyrschabrak. Här är i alalf all vad jag köpte. Jenny köpte helt ny tävlingsoutfit: beiget hv polo schabrak med brun "kant", bruna läderskydd senskydd + strykkappor och brun kavaj. Sen köpte hon öven gråa ridbyxer, ridstrumpor och sommarjacka.
 
Mina inköp:
 
 
Röd somarjacka från horsewere ireland. ÄLSKAR den redan, ville inte ta av den :D <3
 
Blingpannband för kraftigt reducerat pris.
 
 
Vitt dressyrschabrak med vinröd passopal
 
Stövelstrumpor
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.
» kajsa

ååh vilka fina saker! :)

2012-07-15 // 22:23:51

Tackar :)

2012-07-16 // 09:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback