Hej

Tog en liten sovmorgon i dag, välbehövligt ibland. Nu sak jag ut och kolla om det är lika varmt i dag, i så fall rider jag en häst nu och en i kväll. Kameran hänger med ut! :)
Visst är det mycket roligare att läsa nu med nya bilder till inlägget jag skriver? Jag tycker i alla fall det är mycket roligare att skriva inläggen om där är tillhlörande bilder! Även om det är mycket jobb att ladda upp bilderna här så är det värt det!
 
 
Den här bilden har jag inte visat. Några av årets 11 kycklingar.

Kommentarer från er söta läsare.

Planer för dagen??

2012-07-09 // 10:10:34

Hej hej! ja, jag gör headers till andra ibland.Men enklast är det om du skickar en vänförfrågan på facebook (Emelie Ribring) om du har facebook och skriver ett meddelande med lite bilder som du vill ha i headern och även kanske på ett ungefär hur du vill ha den :) Dock så kanske jag inte kan göra headern lika fort som vanligt eftersom det är sommarlov nu och vill inte sitta vid datorn hela dagarna :) Men skicka en vänförfrågan och sen ett meddelande så berättar jag mer då :)

2012-07-09 // 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback