God varm morgon!

Fy va jag hatar detta vädret. Sol, vindstilla , inte ett moln på himlen och det ska vara 26 grader här både i dag och i morgon. Med den här skitvärmen kommer ju också tusen miljoner bromsar så hästarna står inne i stallet hela dagen och sover. Det tycker dom är superskönt. Ska ladda över bilderna till datan så fort jag ätit upp min frulle som består av chokladpudding och vispad grädde och honungsmelon :) Båda ponnierna ska ha ledigt i dag också och Nemo går fortfrande inte och rida så kan tyvärr inte bli några ridbilder i dag :( Vad är det för inlägg ni gillar mest? Ska jag ha mer av någonting eller bra som det är?
 
 
 
2 år sen

Kommentarer från er söta läsare.

Bra som det är :)

2012-07-24 // 11:23:04

http://lindblad.blogg.se/2012/july/tavling-1.html

var gärna med i min tävling och berätta om din roligaste/hemska/ mest onda avramling! Tack på förhand och förlåt om du inte vill ha "reklam" :)


btw, här är skitbra väder!

2012-07-24 // 12:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback