FREDAG

Hej. Kunde inte bli så mycket bloggning i går för man kunde inte publicera sina inlägg på dumma blogg.se. Därav att när det sen funkade publicerades massa av samma inlägg eftersom jag försökte flera gånger. I går red Jenny ut en kvällstur på Lotta, runt 22.00 var det. Rainbow har antagligen fåt sig som ett blåmärke eftersom Lotta sparkade honom i förrgår. I går var han mycket bättre men fortfarande markera han lite lite på böjt spår. Ska se hur han är i dag igen, men hoppas verkligen att han är helt bra så att jag kommer till start med honom i morgon. Om han inte är bra nu så har vi bokat in ett veterinärbesök på måndag klockan 15.00. Dock tror jag inte det behövs.

Nu sak jag ut och se om det är för varmt för att rida nu vid 9, annars blir det dressyr på Lotta, tänkte rida fram och sen rida igenom båda programmen jag sak rida i morgon (LB:1 & LA:1) och sen får hon sluta. Ett kortare pass med andra ord. Sen sak även Jenny och jag högtryckstvätta hela stallet så där har vi att göra hela dagen. Vi hörs när vi kan! :)


Kommentarer från er söta läsare.

hej, håller du med mig om inlägget med hjälptyglar? om inte? berätta varför! /http://storyofourlife.webblogg.se/

2012-07-27 // 17:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback