En häst klar

Hej! Nu är den första hästen riden. Uteritt med Lotta, Jenny och Rainbow. På slutet körde vi galopptävling 2 gånger. Vem vann? Ha ha Ragge såklart ;) Har ätit både mat och godis nu så nu ska jag smörja Nemos träns. Det är STENhårt så måste verkligen smörja det innan jag använder det nästa gång. I eftermiddag ska Nemo ridas, fortsätta på det jag tränade på i går med att få igång bakbensaktiviteten. Som ni märker är det dålig uppdatering, tråkiga inlägg och nästan inga nya bilder. Det är ert fel. Statistiken sjunker och inga kommentarer. Då tappar man blogglusten. Om det inte bättrar sig och ingen vill läsa min blogg så är ja helt beredd att lägga ner den.
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Jag

Asså jag gillar verkligen din blogg osv men jag fattar inte hur du tänker när du skriver att det är vårt fel att DIN blogg inte uppdateras med nytt intressant material?! Du måste ju förstå att det tar LITE mer tid att bli en storbloggare med tusentals läsare/dag och nya kommentarer hela tiden. Du kan inte förvänta dig så mycket! Jag har tappat lusten att läsa din blogg pga att du skriver att det är vårt fel att din blogg blir sämre och sämre, vi kan inte blogga för dig, tvärtom, du bloggar för oss och det tar TID att få en stor blogg så sluta "skyll ifrån" dig på oss! Ju fler inlägg och ju mer intressantare dom e desto fler läsare.

2012-07-07 // 19:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback