Dagens ridpass 9/7 - 12 - Nemo

Jag började longera Nemo och han var väldigt seg, fick smacka fram honom hela tiden. När jag satt upp kände jag direkt att något va fel. Så fort jag tog i honom, eller bara rörde tyglarna så kastade han med huvudet och la hela huvudet på sne. Testade att byta till ett smalare bett och då blev han lite bättre, men inte mycket. Han var ännu värre i traven så han måste ha ont i munnen. Vi ska testa rida honom i morgon också och om han är likadan ska vi ta ut veterinären som får kika i munnen på honom.
 
 
 
Rainbow rumpa :)
 
Så här gick ham mest hela tiden. Stackars min pojke :(

Kommentarer från er söta läsare.

Naw stackars Nemo! ): hoppas han är bättre imon (:
Tack för super fina bilder, bloggen har verkligen fått ett upplyft nu ;)

2012-07-09 // 22:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback