Dagens ridpass - 27/7 - 12

Red fram och sen red jag igenom både LB:1 och LA:1 programmen. Hon var väldigt pigg, men å andra sidan har hon bara ridits 3 dagar denna veckan vilket inte Lotta tål. Gjorde mycket sidvärtsrörelser (skänkelvikning, öppnor, slutor) under framridningen. I slutet blev tog hon ut sin energi på rätt sätt och andra gången jag red igenom LA:1 programmet var riktigt bra. Utom möjligtvis när hon skulle minsak galoppen lie innan de små volterna. Efter programmen red jag igenom lite saker ur programmen som vi behövde repetera. Sen när jag travade av henen va hon så himla mjuk och fin. Kunde böja henen åt alla håll och kanter. Bilder från i dag:
 

Kommentarer från er söta läsare.

Vad fin hon är!! Kommer säkert gå jätte bra på tävlingen (: <3

2012-07-28 // 00:04:55
» Lisa

Vad fint det ser ut! :)

2012-07-28 // 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback