Dagen i dag

Vi va ute och kollade Rainbow i morse. Han markerar pyttelite på volt i vänster varv men inte annars så när mamma ringde vet tyckte hon vi skulle avvakta och se ett par dagar till, om det inte blev bättre fick vi komma med honom. Men Jenny kan skritta honom så länge. I eftermiddags var mamma och jag i skogen. Jag hade Lotta och mamma gick med Dixi (vovven) Lotta va pigg som tusan och det blev mycket galopp och klättring. Ska verkligen sätta fart på hennes uthållighet nu. Ska träna som tusan för att få upp hennes kondition, styrka och uthållighet så mycket det bara går. Hur långt tror ni jag kommer lyckas? :)
Sen när vi kom hem satt vi bänkade framför TV:n i 5 timmar och kollade på terrängdelen från fälttävlan - OS. Svensk i ledningen, jadå! Och Sverigelaget 3:a än så länge. Va massor som gick omkull, såg riktigt läskigt ut. Någon häst rullade runt flera varv. Och när jag såg dom rida sin runda, galopp + hoppning i 10 minuter, jaaa då fick jag sån jäääävla lust att komma så nära den uthålligheten och styrkan med Lotta, stackars hästapållen ha ha ;)
Har även varit ute och fottat lite i hagen nu i kväll så vänta er bilder.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback