Congratulation

Nu på morgonen har vi grattat Jenny eftersom hon fyller 14 år i dag. Hon fick bland annat en brun huva til sin tävlingsoutfit och en laptop. Så nu har vi 3 baaarn vars en. Av mig fick hon ett presentkort på bio och en tävlingsskjorta. Dock passade inte den henen så den tar jag och så ska hon få en annan. En sån här är det:
 

Figursydd och underbar ;)
 
Nu har jag ätit frulle också, rester sen i går (tårta och godis, ha ha). Ska ut och ge pållarna sin havre och se om Ragge fortfarande är halt. Om han är det blir det att åka till veterinären i eftermiddag. Jenny är idag på Liseberg (hur man nu kan vilja det) så bara mamma och jag hemma. Måste ut nu, hörs senare.
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Typiskt att inte skjortan passade, men desto bättre för dig ;)

2012-07-30 // 12:39:44

Ha ha ja :)

2012-07-30 // 16:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback