Wieho!

Nu funkar datan något sånär. Den går inte att ladda om man inte håller in laddaren i datan hårt men kan åtminstone blogga. Och det är huvudsaken, eller hur? ;) Men nu ska jag sova, godnatt.
 
Juste. Kanske ska dra vad som hänt i dag? Nemo fick sig ett lite hårdare longeringspass, inspänd, på banan. Satte inspänningarna på ett speciellt sätt så att han inte bara bli så lång och låg utan kom upp med nacken och då såg han direkt mycket maffigare ut. Kan visa bild på det inspänningssättet om ni vill? Sen skrittade jag även ut med Lotta efter träningen i går. Hon va pigg och busig. Blev även lite trav i lång-låg form så hon fick sträcka ut ryggen. Vet faktiskt inte vad jag ska göra med henne i morgon, kanske en till uteritt?
 

Kommentarer från er söta läsare.
» Sofie

Ja gärna, tycker att Nemo är sjukt fin så bara roligt med bilder! :)

2012-08-03 // 10:07:34

JAAAAAA!! vad glad jag blir att datan funkar ändå! :)
ja visa gärna bild skulle vara jätte kula/bra att se :) <3

2012-08-03 // 10:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback