Trött.se

Är så himla trött men måste bara kolla klart på OS avslutningscermonin. Så tråkigt att OS är slut nu. Har suttit klistrad vid TV:n hela dagarna (i alla fall kvällarna & nätterna) och kollat. Mina favoriter att kolla på är ridsport (såklart) och friidrott. Så kul att titta på friidrott? Vilka är era favoritgrenar att titta på?
I morgon ska jag rida LAP:1 programmet igen med Lotta. Va lite osäker på vägar och sånt innan men nu har jag pluggat in det i skallen. Skriver Nemos pass i dag i morgon också för orkar inte göra det nu. Nemo ska jag testa rida i morgon för att se om han fortfarande är irriterad och har ont för att den sista vargtanden håller på att komma upp. Skulle kanske köpa ett hackamore? I veckan ska vi i alla fall till Ullared. Skolshopping med mycket häst! För dom som inte vet vilket programm jag ska gå på gymnasiet så är det ridgymnasium med NV - profil djursjukvård så vi är på djursjukhuset 2-3 dagar i veckan för praktisk övning. Planen efter det är att komma in på veterinärhögskolan. Oj vad detta inlägget rann bort i mycket struntsnack, godnatt säger jag nu!
 
 
Lotta
 
Borah

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback