Svar på kommentar

Hej! Jätte fin blogg! Har tre önskemål; kan du inte filma stallet och ditt rum och när kommer headern som du pratade om innan!?! :)
 

Jo visst kan jag göra det om ni vill. Om 5 stycken kommenterar om de vill så gör jag det :)
Headern är på väg, hon som ska göra den är inte riktigt klar då hon arbetar mycket med den. Frågade henne senast i går och då va hon nästan klar, så den kommer.

Kommentarer från er söta läsare.
» Sara

Ååh gud vad spännande med ny header!!
Jag vill verkligen att du lägger ut en video på stall, rum mm så nu ska bara 4 till vilja det! ;) hoppas verkligen på det (:

2012-08-09 // 23:39:02

JAAAA snälla gör det!!
nu bara 3 kvar som vill ;D

2012-08-11 // 13:31:34
» Sofie

Ja, jag vill absolut ae ditt rum, älskar dina videoinlägg! :)

2012-08-12 // 01:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback