Stora schabrak!

.... är bara såå snyggt. Älskar när schabraket är mycket större än sadlen, det faller mig verkligen i smaken. Dressyrschabrak ska ju vara större än dressyrsadlen men tycker det är minst lika snyggt till allroundsadel. ALLT SKA VARA STORT, är min åsikt! Som de nedan på bilderna:
 
Hiss eller diss?
 

Kommentarer från er söta läsare.

Hej!
Just nu har vi en frågestund på bloggen!
Passa på att kika in och ställ några frågor! ❤
//Teamgrys ❤
http://teamgrys.blogg.se/2012/august/fragestund-med-teamgrys.html#comment

2012-08-17 // 13:24:01
» Mee

tyvärr blir det en fet DISS, enligt mig ska allt va litet.. :P

Superfin blogg föresstän :D

2012-08-17 // 19:27:37
» Lisa

För mig blir det en stor hiss, älskar också stora schabrak! :D

2012-08-19 // 21:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback